Your cart is currently empty!
Terms
Умови роботи Інтернет-Магазину
1. Загальні положення та термінологія
1.1. Підтримка Інтернет-магазину виконується компанією «Goodness», відповідно до Законодавства України, в тому числі і Закону “Про захист прав споживачів”.
1.2. Термінологія
Інтернет-Магазин – засіб для представлення або реалізації товару, робіт або послуг шляхом здійснення електронної угоди.
Електронна угода– дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та зобов’язань, здійснена з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем.
Покупець – особа, яка користується послугами Інтернет-магазину.
Продавець-консультант – людина, що надає консультації в підборі потрібного товару в Інтернет-магазині.
Реєстрація – це вказівка особистих даних в спеціальній формі, завдяки якій здійснюється взаємодія Інтернет-магазину і Покупця.
Кошик – перелік товарів, які Покупець планує придбати. В Кошику можна вносити зміни до оформлення Замовлення.
Замовлення – належно оформлений запит Покупця, який включає в себе перелік товарів, обраних в каталозі Інтернет-магазину, який є актом прийняття рішення про покупку.
Рахунок – це документ, який направляється Покупцю, що засвідчує прийняте Інтернет-магазином замовлення, визначає його кінцеву вартість, і є підставою для оплати за замовлення.
Договір – угода між споживачем і продавцем (виконавцем) про терміни, ціну та інші умови, за яких реалізується продукція. Підтвердження (укладання) угоди оформлюється видатковою накладною або іншим розрахунковим документом.
Графік роботи (вказаний у верхній шапці сайту та/або діалоговий рядок на Головній сторінці)
“ONline” – “консультант на місці”. Часи, коли консультант приймає дзвінки та оброюляє замовлення.
“OFFline” – “консультан відсутній”. Годинник перерви або неробочий час, вихідний.
2. Консультація. Прийом замовлень.
2.1. Актуальний график роботи Інтернет-магазину вказаний у верхній шапці сайту. Консультація покупців здійснюється у межах робочого дня.
2.2. Консультант опрацьовує Замовлення у робочі дні до 17:00. Замовлення, сплачене після 17:00, обробляється наступного робочого дня. Виключення скорочені або святкові дні.
2.3. Виконання замовлення (відправка) протягом 7 робочих днів (після надходження коштів на рахунок Інтернет-магазину).
2.4. Внести зміни (замінити розмір, модель) можна тільки в неоплачене замовлення.
3. Співробітництво
3.1. Інтернет-магазин співпрацює з роздрібним покупцем.
3.2. Інтернет-магазин не приймає і не здійснює доставку замовлень, отриманих від суб’єктів не підконтрольних Україні і не здійснили відповідну перереєстрацію нового місця знаходження на підконтрольних Україні територіях.
4. Законодавча база
4.1. Відносини між Покупцем та Інтернет-магазином регулюються відповідно до законодавства України, а саме:
- Законом “Про електронну комерцію» від 03.09.2015 р № 675-VIII
- Законом “Про захист прав споживачів” від 12.05.91 №1023-XII,
- Постановою КМУ від 19.03.1994 р. N 172 про Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).
- Порядком провадження торговельної діяльності та правилами торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затвердженого постановою КМУ № 833 від 15.06.2006 р, з наступними змінами і доповненнями;
- Правилами продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями, затвердженими наказом Мінекономіки України від 19.04.2007 р. № 103;
- Правилами роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, затвердженими наказом Мінекономіки України від 19.04.2007 р .. № 104,
з наступними змінами і доповненнями.
5. Елементи відносин Покупець – Інтернет-магазин
5.1. Вибір товару
5.1.1. Покупець має право:
Отримати вичерпну інформацію і відповіді на питання про товар від Продавця-консультанта.
Дізнатися про переваги, порівняти, прийняти власне рішення.
5.1.2. Покупець зобов’язаний:
- Повідомити Продавцю-консультанту максимально точну інформацію про вагу, зріст, інші істотні особливості вибору необхідних для об’єктивного консультування.
- У разі повідомлення неточних і помилкових даних Продавцю-консультанту, Покупець несе всю майнову відповідальність, яка може виникнути в процесі купівлі-продажу товару.
5.1.3. Продавець-консультант має право:
- Отримати від Покупця максимально точну інформацію про вагу, зріст, інші істотні особливості вибору необхідних для об’єктивного консультування.
- У разі отримання неточних і помилкових даних від самого Покупця, Продавець-Консультант не несе відповідальності, за можливі негативні наслідки придбання товару, який не відповідає його запитам.
5.1.4. Продавець-консультант зобов’язаний надати максимально точну і об’єктивну консультацію:
- про асортимент товарів Інтернет-магазину;
- про особливості товару, обраного Покупцем;
- про відповідність обраного товару суб’єктивним вимогам (інформація про особливості, викладених Покупцем, див. п 5.1.2 і п.5.1.3)
5.2. Оформлення Замовлення
5.2.1. Оформлення Замовлення проводиться виконанням Реєстрації та оформлення Замовлення через Кошик або шляхом замовлення по телефону.
5.2.2. Покупець зобов’язаний:
- Авторизуватися, заповнивши Форму замовлення покупця.
- У форму потрібно ввести такі дані:
- Електронну пошту покупця (e-mail)
- Прізвище, ім’я
- Телефон (мобільний, стаціонарний)
- Адреса: область, місто (селище, село)
5.2.1. При замовленні по телефону, повідомити реєстраційну інформацію: ПІБ, електронну адресу, контактний телефон.
5.2.3. Інтернет-магазин зобов’язаний:
- Підтвердити реєстрацію Покупця відправкою листа на вказану адресу електронної пошти, за умови коректного заповнення обов’язкових полів для реєстрації. Електронне інформування необхідно, щоб і Покупець, і Інтернет-магазин були впевнені в правильності введених даних і для виключення помилок при виконанні Замовлення
- При здійсненому замовленні, зв’язатися з Покупцем протягом робочого часу (з 8:00 до 17:00) і підтвердити замовлення, можливість його виконання, повідомити терміни доставки і надати Рахунок для оплати.
- Після отриманої оплати на поточний рахунок, зв’язатися з Покупцем протягом робочого часу (з 8:00 до 17:00) і підтвердити отримання оплати і повідомити уточнені терміни доставки.
P.S. У разі ненадходження оплати на поточний рахунок Інтернет-магазину по закінченню терміну дії Рахунку, Замовлення Покупця вважається анульованим.
Після оформлення відвантаження Замовлення в транспортній компанії, повідомити номер товаро-транспортної накладної Покупцеві.
5.2.4. Відповідальність Інтернет-магазину:
- Інтернет-магазин не несе відповідальність за помилки Покупця і наслідки неправильної інформації, зазначеної Покупцем при реєстрації.
- Інтернет-магазин не несе відповідальність за відправлення не отримані Покупцем в транспортній компанії («Нова пошта») (після закінчення терміну зберігання).
- Інтернет-магазин не може змінити ціну товару, після оформлення Замовлення Покупцем
5.2.5. Відповідальність Покупця:
- У разі неправильності / неточності інформації, зазначеної Покупцем при реєстрації, Покупець несе всі витрати, пов’язані з невірним зазначенням адреси та інших даних.
- У разі відмови від замовлення, після його передачі Інтернет-магазином в транспортну компанію («Нова пошта»), вартість доставки в обидві сторони оплачує Покупець.
5.2.6. Інтернет-магазин має право інформувати Покупця про свої товари і послуги, використовуючи дані, вказані при реєстрації.
У разі, якщо Покупець не має бажання отримувати таку інформацію, він завжди може звернутися в контакт-центр інтернет-магазину з проханням відключити її.
6. Доставка і оплата
6.1. Доставка
6.1.1. Інтернет-магазин здійснює відправку замовлення Покупця протягом 7-ми робочих днів з моменту 100% оплати за замовлення.
6.1.2.
Доставка продукції здійснюється перевізником «Нова пошта» до ВАНТАЖНОГО відділення перевізника. Для оформлення адресної доставки покупець може зробити переадресацію в мобільному додатку або зв’язавшись з оператором. Розцінки на доставку продукції згідно калькулятору “Нова Пошта”.
6.1.3. При отриманні замовлення ретельно перевіряйте і акуратно відкривайте пакет. Якщо у Вас виникнуть претензії до її цілісності або стану продукції, складіть акт з представником компанії «Нова пошта».
6.1.4. У разі відсутності претензій до продукції, Покупець зобов’язується підписати видаткову накладну на товар із зазначенням П.І.Б., і передати представнику «Нової пошти» для здійснення повернення документів Інтернет-магазину.
6.1.5. Доставка у м. Миколаєві здійснюється до під’їзду, вартість 400 грн.
6.2. Оплата
6.2.1. Після оформлення Замовлення і підтвердження Продавцем-консультантом можливості його виконання, Покупець отримує на свою зареєстровану електронну адресу Рахунок.На підставі Рахунки Покупець здійснює оплату замовлення в гривнях на вказаний в документі поточний рахунок Інтернет-магазину, на умовах 100% передоплати за замовлення.
6.2.2. В інтернет-магазині діє програма лояльності: при покупці продукції на суму від 10 000 грн діє знижка 5%;
при покупці продукції на суму від 30 000 грн діє знижка 10% (Дані знижки не розповсюджуються на акційну продукцію).
6.2.3. При заповненні реквізитів для оплати обов’язково вкажіть в полі «Призначення платежу» номер, дату рахунку і ПІБ Покупця.
Після надходження коштів на рахунок Інтернет-магазину Ваше замовлення буде відправлено на протязі 7-ми робочих днів.
7. Конфіденційність і захист персональної інформації
7.1. Конфіденційність інформації, яка була надана Покупцем Інтернет-магазину, охороняється Законом України “Про захист персональних даних” від 01.06.2010р. №2297-VI
7.2. Відповідно до Закону, при реєстрації на сайті Інтернет-магазину Покупець дає згоду на обробку та використання своїх персональних даних виключно з метою, необхідних для оформлення замовлення і роботи з Покупцем.
7.3. Інтернет-магазин зобов’язується не передавати персональні дані Покупця і доступ до них третім особам, публікувати та використовувати інформацію з метою, що не відповідає діям Інтернет-магазину.
8. Інші умови
8.1. Здійснюючи покупку через Інтернет-магазин, дані умови є договором про купівлю-продаж між Виробничо-торговельною фірмою «Goodness» Товариством з обмеженою відповідальністю і Покупцем.
8.2. З моменту прийняття рішення про покупку, сторони Покупця і фірми юридично захищені і охороняються законодавством України.
8.3. Інтернет-магазин залишає за собою право розширювати і скорочувати товарну пропозицію на сайті.